AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ FÍSICA: 1r i 2n d'ESO.
Avaluació inicial:
Sense oblidar les
exigències de condició física que requereix la pràctica del raspall, pales,
frontó, tennis... cal assenyalar que es tracta d'uns jocs amb una gran
exigència de les capacitats de coordinació, sobretot de la coordinació oculo-manual.
Avaluació formativa
contínua:
La realització dels
treballs i qüestionaris servirà per a conèixer el grau d'assoliment dels
objectius. S'intenta que l'alumne reflexione sobre els treballs que realitza.
L'observació diària del professor o dels companys (ensenyament recíproc) durant
les realitzacions així com les posteriors indicacions també han de motivar
l'alumne cap a la reflexió i posterior actuació en conseqüència.
Avaluació final:
Encara que no la
contemplem com a tal, sí que realitzem una observació més rigorosa durant les
partides que jugaran tant individualment com per parelles en les sessions
finals de la unitat. A més a més, els alumnes i les alumnes complimentaran un
qüestionari sobre els continguts conceptuals treballats.
La 3ª Avaluació. Qualificació:
A l'hora de
quantificar ho farem seguint els següents percentatges:
- Conceptuals: 40%:
a) 20% pel qüestionari- control.
b) 20% treball escrit. (Si NO entregues treball
no aproves l’Avaluació).
- Procedimentals: 20%:
c) 10% desenrotllament durant el joc i prova
tècnica de colps.
d) 10% proves físiques.
- Actitudinals: 40%:
e) 10% per assistència, puntualitat.
f) 10% per participació i respecte a les normes.
g) 20% per la Higiene. (canviar-se la roba esportiva i rentar-se
mans i cara).
Mestre d'Educació Física: CSB