Mestre a casa C.P.Hispanidad Orba


http://mestreacasa.gva.es/web/0300685200

dimarts, 24 d’abril del 2012


AVALUACIÓ EN EDUCACIÓ FÍSICA: 1r i 2n d'ESO.

Avaluació inicial:

Sense oblidar les exigències de condició física que requereix la pràctica del raspall, pales, frontó, tennis... cal assenyalar que es tracta d'uns jocs amb una gran exigència de les capacitats de coordinació, sobretot de la coordinació oculo-manual.

Avaluació formativa contínua:

La realització dels treballs i qüestionaris servirà per a conèixer el grau d'assoliment dels objectius. S'intenta que l'alumne reflexione sobre els treballs que realitza. L'observació diària del professor o dels companys (ensenyament recíproc) durant les realitzacions així com les posteriors indicacions també han de motivar l'alumne cap a la reflexió i posterior actuació en conseqüència.

Avaluació final:

Encara que no la contemplem com a tal, sí que realitzem una observació més rigorosa durant les partides que jugaran tant individualment com per parelles en les sessions finals de la unitat. A més a més, els alumnes i les alumnes complimentaran un qüestionari sobre els continguts conceptuals treballats.

La 3ª Avaluació. Qualificació:

A l'hora de quantificar ho farem seguint els següents percentatges:

- Conceptuals: 40%:

a) 20% pel qüestionari- control.

b) 20% treball escrit. (Si NO entregues treball no aproves l’Avaluació).

- Procedimentals: 20%:

c) 10% desenrotllament durant el joc i prova tècnica de colps.

d) 10% proves físiques.

- Actitudinals: 40%:

e) 10% per assistència, puntualitat.

f) 10% per participació i respecte a les normes.

g) 20% per la Higiene. (canviar-se la roba esportiva i rentar-se mans i cara).

Mestre d'Educació Física: CSB